vineri, 5 martie 2010

Actori

O poza nu foarte recent facuta dar din amuzament.Poza a fost facuta dupa ce filmarile filmului Grand Theft Auto IV au fost incheiate. Fotograf: Beardykid cunoscut si ca Moshu' French.




Vick (Floruta Victor Alex) -El a infiintat trupa si a gasit numele inmpreuna cu Radu.El este cel care se ocup cu montajul filmelor, ajuta la machiaj si actor important in filme.Victor are 14 ani si ii place sa parodieze anumite chestii si sa interpreteze personaje amuzantePasiunea lui sunt fetele.Defectul lui este acela ca se enerveaza repede dar nu e o problema majora.




Vladutz (Hanes
Vlad Alex) - Al treilea actor chemat de ei dupa vara.Astfel ei au devenit "The RVV".Actor Profesionist cu
pasiune in comedie. Are 13 ani si adora de asemenea sa interpreteze anumite personaje amuzante si sa parodieze. Defectul lui este egoismul.






Aiki (Osnaga Alexandru)
- Chemat de Vladutz,Alex este al IV-lea membru.Actor cu pasiune in actiuni. Are 13 ani si adora sa interpreteze serios unele chestii, uneori fiind prea serios in parodiile facute. Defectul lui este de a vrea sa faca lucrurile intotdeauna cum vrea el. El e cel care se ocupa de blog.






Mosu' French (Bogdan Robert Alex) - Cameraman si incepator la actorie.El are 14 ani. Ajutor profesionist din partea lui pentru filmare. Defectul lui este de a face tot timpul prostii si de a zice glume, unele ironice.El adora sa poarte o barba falsa.






Patroi (Patroiu Radu Adrian Lucian) -Chemat de Vic si impreuna au format "RV". Adora sa leneveasca si defectul lui este de a uita MULTE lucruri.
"Te rugam Zamfi sa nu ne faci de ras si fii tu insuti nu renunta,sa nu-ti pese ce zic altii de tn eu te sustin si te rog incearca sa-ti dai mai multa silinta si sa nu te mai uiti DRACULUI in camera,multumesc"(Nashu).

29 de comentarii:

  1. Sunteti tari,v-am vazut toate filmele imi place de tipu gras i amuzant si da o urasc pe Zamfirutza

    RăspundețiȘtergere
  2. "The Godfather" i preferatu meu,i amuzant si dragut :">,la fel ca "Vladivostok",va iubesc:-*
    sunteti tari!;)

    RăspundețiȘtergere
  3. da cine-i "Mosu' French"? nu l-am vazut in filme
    Si ce nume de scena...

    RăspundețiȘtergere
  4. mai deci eram la filmari si ne prosteam ..... nuj apar in filme din cauza ca : eu filmez totul

    RăspundețiȘtergere
  5. Aiki Dragon i un tip tare si are personaje in teresante i foarte bun si restu ois bunim inafara de Zamfiruta

    RăspundețiȘtergere
  6. Parerea mea i ca "Nashu'" i cel mai bun actor dintre toti adica el l-a imitat la PERFECTIE pe Don Corleone si chiar si semana cu el mai i lipsea paru' grizonat da i bine.Al doilea cel mai bun i "Moscova sau San Petersburg:D" mah zici c-ar fii copilul lui Vadim da lipseste si la el paru' grizonat da i bine si la el.Nu exista locul 3 da "AikiDragon"ar fi si el printre primii,apropo mi-a placut faza aia cu Mazarel cu tigara iar la "Floricica" nu prea am ce zice ca el practic s-o cam facut de ras pe acolo adica cat de retardat sa fii sa-ti arati fundu in public Doamne

    RăspundețiȘtergere
  7. Bai gaozarilor nu va permit sa faceti misto de MN ca sunt VIP mai mare ca voi!!:-p hehe puteati sa-l punti pe unu mai competent sa ma joace ca va fac dosar penal bai hehe:-p tari filmele

    RăspundețiȘtergere
  8. ce sec =)) pe toti va cheama ...Alex numa pe "Zamfi" Lucian =))

    RăspundețiȘtergere
  9. deci sa va spun cum cred io ca i cam clasificarea Vladivostoc i pe primu loc Aiki dragon i pe locu doi nashu i pe locu patru si si Radu ala ar fi cam pe locu doi


    PS:Vladivostoc i cel mai tare desi nu prea imi place de nashu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari ARW!
    WWMP va sustine!


    WWMP Grup,
    Fa-te auzit!

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt cel mai mare fan deci sa va spun cum i clasificarea

    Valdivostock 1

    AikiDragon 2

    Nashu 3

    Zamfiruta 4

    RăspundețiȘtergere
  12. Oameni buni...nu mai faceti clasificari pt ca nu tinem cont toti suntem la fel de buni nu ca Vladivostok i mai bun ca Aiki sau Nashu ca Vladivostok NU NE INTERESEAZA ca noi tot face filme in continuare...va multumim

    RăspundețiȘtergere
  13. Mah mi-o placut de Rdu cum o jucat in GTA IV o evoluat destul de bine tinetio tot asa nu va dati batuti ca tara are nevoie sa se mai si distreze si daca nu de la teve macar cu copii :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunteti tari va iubesc v-am vazut toate filmele :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Bravo TheArw imi plac filmele voastre :) sper ca urmatorul film sa fie si mai reusit:D =D>

    RăspundețiȘtergere
  16. mah de unde sunteti baieti ca-mi pareti cunoscuti? :-?

    RăspundețiȘtergere
  17. Arad, Romania, Europa, Terra, Calea Lactee, Univers

    RăspundețiȘtergere
  18. aha mah tipu ala Vick mi se pare cunoscut de undeva ca si io mis din Arad si bullshituri dastea d-aia am intrebat in orice caz bravo lui si bravo voua

    RăspundețiȘtergere
  19. mah sincer inainte am crezut ca n-o sa se aleaga nimik de EL pan la urma nu prea a evoluat dar in ultimu film (GTA IV varianta voastra) mi-am schimbat parerea si stiu ca ati zis sa nu mai facem clasificari da dup parerea mea acuma i pe locu 2 dupa Vick(Bravo Radu)

    RăspundețiȘtergere
  20. WWMP va sustine!

    WWMP Grup, Romania
    www.wwmp.ro

    RăspundețiȘtergere
  21. mah mie mi se pare ca fac filme bune si ca vlad si vic sunt cei mai buni dar si Aiki si Radu merge numa nu este asa de bun deci n-am nimic cu el dar asta este adevaru

    bafta pentru urmatorul film

    RăspundețiȘtergere
  22. Love you guys


    Love Vladivostock

    RăspundețiȘtergere
  23. sunteti tari tupilori va iubesc v-am vazut si la seara de film si sunteti niste tipi misto numa radu ala cred ca i retardat ca numa sta acolo si nu zice nimic numa da din cap

    RăspundețiȘtergere
  24. Pozele is tari facute in photoshop banuiesc,imi place prima cu explozie si cea cu tornada ii faine da ce draq ii aia cu flori baieti inteleg ca are fata de muiere da :)) ...aa si filmele is faine da trebuie lucrat un pic mai mult la ele de ex la godfather I ati jucat bine da nu prea se intelege despre ce-i vorba...si ce cauta mosu ala acolo?...mai bine puneati unu din "actorii secundari" si in plus nu inteleg ce cauta acel "Patroi" in film....trebuia sa-i acordati mai multa sansa lui Aiki dar cel mai reusit parerea mea ii "The West" si "Reclama 1" abia astept aII-a si success in continuare ca ati inceput deocamdata bine...nu va lasati

    RăspundețiȘtergere
  25. sall sunt o fata din Cluj am 15 ani si va iubesc mai ales pe Vlad ii cel mai tare dintre toti.. am vazut SOS opa ii bestial omu asla...nush ce v-ati face daca nu ar mai fii el....aveti grija de el va pup si succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  26. VICTOR!!! Ciao sunt Alex Ghimpu (chiar acel Alex care a facut clases 1-2 cu tine si dupa a plecat in Italia, exact prietenu la care erai can ti-a murit bunica :( ). Sper sa putem vorbi in curand. Daca vrei sa ma contactezi pe yahoo --> alex_orseto@yahoo.com
    MSN--> andrei@hotmail.co.uk
    Sau pe Facebook Andrei Alex Ghimpu.
    Filmele sunt grozave si se vede ca aveti talent natural. Coninuati asa si o sa ajungeti departe.
    Succes in continuare,
    Alex

    RăspundețiȘtergere
  27. Pace voua va salut baieti ma voi nu aveti nustiu ce talent da cred ca vlad o sa ajunga cineva si alex da restu nu cred ca is cam necopti ca sa ma exprim asa.

    RăspundețiȘtergere